guitar is my love
guitar is my love
 
قالب وبلاگ
نويسندگان

آهنگش واقعا قشنگه.نتی براتون گذاشتم که بیشترین شباهت با ریتم آهنگ اصلی رو داره.



نظرات شما عزیزان:

شقايق
ساعت10:41---17 آبان 1392
خيلي قشنگه مي تونم با ويولنم بزنمش اما يكمي ريزه
پاسخ: آره تقریبا نت ها یکیه دیگه!


شکیبا
ساعت18:39---30 مهر 1392
وای واقعا ممنونم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی متشکرم

کلی دنبال نت آهنگ جان مریم گشتم تا پیدا شد

=D D
پاسخ: خواهش مــــــــیکنم عزیزم!


amir
ساعت22:39---31 شهريور 1392
mamnoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn n=D D:):):):):):):):):):):): ):):):):):):):):):):):):):)= DD
پاسخ: خواهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش میکنـــــــــــــــــــــــــم!


love
ساعت0:41---19 شهريور 1392
sakht boooood
پاسخ: حتما تازه کارید.نه؟اول از سلطان قلبها و گاد فادر و گل سنگ شروع کنید بهتره.


فاطمه
ساعت3:04---20 مرداد 1392
عالییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی ییی بوداینم جایزه تو خوشگله:):)}; - :):):):):):):):):):):):- )):):):):) :):)
پاسخ:واااااااااااای.مرسی عزیز دلم.


یه بنده خدا
ساعت17:44---3 مرداد 1392
عالی بود اینم جایزت
پاسخ: خیلی متشکر!


gitaro
ساعت16:22---13 خرداد 1391
شما رو لینک کردم لطفا لینکم کنید
نام:
گیتارُ/gitaro
آدرس:
gitaro.mihanblog.com


میثم
ساعت12:34---13 خرداد 1391
سلام شکیبا جان
مرسی . لطف داری شما
منو با اسم #گیتار من# لینک کن


نوشین
ساعت18:56---12 خرداد 1391
به به شکیباجون هم کلاسی ودوست عزیز.نه باباایول خوبه باریک باریک به من که خوشگل وجذابم یه سربزنپاسخ: خشگل و جذاب؟؟؟باشه حتما.ممنون که سرزدی.

بهار
ساعت18:53---12 خرداد 1391
اونکه بله تازه بینی خودم به این قشنگی مثل بعضضیییییی ها عملی نیست خجالت نمیکشی تو این سن وسال بینی تو عمل کردی واقعا که دخترا این دوره زمونه را نگاه کن

بهار
ساعت15:39---12 خرداد 1391
آره البته به خوشگلی من نیست بینیش گنده تر من به قول اون شکیبا بینی من شکل جنیفر لوپزه حالا راست میگه واقعا شکل جنیفرم؟؟پاسخ: اختیار دارید جنیفر باید بیاد پیش شما ببینه اصلا دماغ چیه!

بهار
ساعت13:29---11 خرداد 1391
اییییییششششششششششششش هنوزم که وبلاگت مزخرفه آپم بیا

حسین
ساعت15:24---3 خرداد 1391
سلام عزیزم....

این نوت هایی که گذاشتی رو من میتونم با سه تارم بزنم....

اما خیلی ریزه معلوم نیست....

وبلاگت جالب بود...پاسخ: اگر سیو (ذخیره)بکنید توی سایز اصلیش میاد و اونجوری درشت تر میشه.


بهاره
ساعت13:13---2 خرداد 1391
نه واقعا فکر کردی وقتی میای تو وبلاگ من نظر میدی مطلبت مزخرف بود انتظار داری من بیام برات نظر بدم وای چه وبلاگ بی نظیری داریپاسخ: ببین عزیزم وبلاگ من تخصصی کاربردیه.به درد شما نمیخوره.گرفتی عزیزم؟؟؟بازم میگم وبلاگت افتضاح بود.هه هه هه!!!

Star
ساعت11:36---1 خرداد 1391
mishe ahangesh ra ham bezarid?

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:, ] [ 11:29 ] [ Shakiba ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

با سلام،من چون علاقه ی زیادی به گیتار دارم و همچنین گیتار میزنم این وبلاگ رو ساختم تا مطالبی در مورد گیتار در اختیارتون بذارم
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل موس